آغاز ثبت نام غیرحضوری ۴۶۳۸ پذیرفته شده دانشگاه پیام نور مازندران

ایسنا/مازندران رئیس دانشگاه پیام نور استان مازندران از آغاز ثبت نام دانشجویان به‌صورت غیرحضوری در این دانشگاه خبر داد و گفت: ثبت نام ۴۶۳۸ پذیرفته‌شده در دانشگاه‌ پیام نور مازندران شروع شده است.


حسین نازک‌تبار سه‌شنبه ۱ آبان ماه در جلسه ستاد جذب پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی بدون آزمون این دانشگاه، اظهار کرد: دانشجویان به مراکز و واحدهای پذیرفته شده مراجعه و نسبت به تکمیل مراحل ثبت نام و انتخاب واحد اقدام کنند.


وی افزود: روند ثبت نام پذیرفته شدگان دانشگاه پیام نور به صورت غیر حضوری در سامانه گلستان این دانشگاه به آدرس https://reg.pnu.ac.ir  آغاز شده است.


رئیس دانشگاه پیام نور مازندران خاطرنشان کرد: پذیرفته شدگان می‌توانند پس از ثبت نام غیرحضوری، از زمان تعیین شده تا ۷ ابان ماه با مراجعه به مراکز و واحدهای پذیرفته شده مراجعه و نسبت به تکمیل مراحل ثبت نام و انتخاب واحد اقدام کنند.


آغاز ثبت نام غیر حضوری ۴۶۳۸ پذیرفته شده دانشگاه پیام نور مازندران


وی از اقبال عمومی داوطلبین کنکور۱۴۰۳ به این دانشگاه خبر داد و افزود: برای سال تحصیلی جدید ۴۶۳۸ داوطلب پذیرفته شدند که این اقبال مرهون سیستم آموزشی ترکیبی حضوری و الکترونیکی، منابع درسی خودآموز، آزمون‌های پایان فصل استاندارد، کمترین شهریه دانشگاهی و امکان انتخاب محل آزمون پایان ترم به انتخاب دانشجو و دیگر خصوصیات منحصر به فرد دانشگاه پیام نور است.


نازک‌تبار از روسای مراکز واحدها درخواست کرد تا تمهیدات لازم برای ارائه خدمات مناسب به دانشجویان در زمینه مراحل و فرایندهای ثبت نام و همینطور هدایت و مشاوره تحصیلی آنان را فراهم کنند و از تمامی ظرفیت‌های محیطی و منابع انسانی در سطح شهرستان‌ها برای جذب حداکثری این قبیل از پذیرفته شدگان استفاده کنند.


به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه پیام نور مازندران، سیف الله ملایی پاشایی معاون آموزش و پژوهش دانشگاه پیام نور مازندران نیز گزارشی از روند شکل‌گیری ستاد جذب در ستاد استانی و مراکز و واحدهای استان خبر داد و گفت: تمامی بخش‌های مختلف دانشگاه در طول بازه زمانی تعیین شده آماده است تا با همکاری و هماهنگی بخش‌های مختلف دانشگاه زمینه‌های جذب حداکثری پذیرفته شدگان این قبیل از داوطلبان را در سطح مراکز و واحدها فراهم کنند.

منبع خبر: خبر گزاری ایسناآخرین اخبار,پربازدید ترین اخبار, اخبار روز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *