آقامحمدی مشکلات معیشتی و سختی مردم برای ما آزاردهنده است

ایسنا/سمنان طرح محرومیت زدایی و توانمندسازی اجتماعی ۲۰۲۰ محلات کشور و آیین  افتتاح نمایشگاه حرکت مبارک ۲۰۲۰ با حضور دکتر آقامحمدی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و جانشین وزیر کشور و هاشمی، استاندار سمنان در  شبستان حرم یحیی بن موسی الکاظم(ع) ، سمنان برگزار شد.


دکتر آقامحمدی، 29 خردادماه در این آیین که در در جوار مضجع نورانی‌ حرم یحیی ابن موسی الکاظم(ع) و گلزار شهدا سمنان برگزار شد با اشاره به مشکلات اقتصادی و معیشتی در جامعه اظهار کرد: اینکه‌ مردم در این شرایط، با مشکلات و سختی سر کنند و در بحث معیشت مشکل داشته‌ باشند را ما نیز نمی پسندیم.


عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: ما خود را در خصوص ساماندهی وضعیت موجود و رفع مسائل و مشکلات مردم مسئول می دانیم و از ائمه معصومین(ع) مدد می گیریم تا بتوانیم تا لحظه آخر زندگی ، کار کرده و امور را ساماندهی کنیم.


 جانشین وزیر کشور در طرح محرومیت زدایی و توانمندسازی اجتماعی ۲۰۲۰ محلات کشور رفع مشکلات مردم را وظیفه ای ملی و دینی دانست و افزود: این مهم، رسیدگی به مسائل و مشکلات مردم یک واجب کفایی برای همه ما خواهد بود و باید در راستای ساماندهی آن گام‌ برداریم.

منبع خبر: خبر گزاری ایسنا
لینک مطالب دیگرآشنایی با شرکت گرماسرما سازه

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *