بررسی تیگو 7

https://mvm5086.ir/wp-content/uploads/2023/07/TIGGO-7-scaled.jpg

بررسی تیگو 7

مجموعه MVM برای تهيه و توزيع قطعـات و لوازم يدكي خودرو تلاش می نماید تا ضمن ارایه محصولات اصلی و دارای استانداردهای لازم، اسباب رضایت مشتريان محترم را فراهم آورد.
چری تیگو 7 در ابتدا به عنوان یک طرح کانسپت و تحت عنوان TX در سال 2012 میلادی رونمایی شد و پس از گذشت تقریبا چهار سال، بلاخره نسخه نهایی آن به طور رسمی در نمایشگاه بین المللی پکن چین رونمایی گردید. تقریبا یک سال بعد، تیگو 7 به واسطه شریک اصلی چری در کشور (یعنی شرکت مدیران خودرو) به ایران رسید که اتفاقاً مورد استقبال نسبتاً خوبی نیز قرار گرفت.
اگر اولویت‌های شما داشتن یک خودرو زیبا، نسبتاً جادار با امکانات رفاهی فراوان و سواری مناسب (به نسبت کلاس بدنه) است، تیگو 7 میتواند به نیازهای شما به خوبی پاسخ دهد. ضمن اینکه این محصول از نظر توانایی‌های حرکتی، کیفیت، امنیت و گستردگی خدمات هم شرایط قابل قبولی دارد و اگر آنرا با رقبای بسیار گرانتر کره‌ای و ژاپنی مقایسه نکنید، لبخند رضایت را برلبانتان جاری خواهد ساخت.

کابین تیگو 7 طراحی شیک و زیبایی دارد. بخصوص که برای رنگ‌بندی فضای داخل سلیقه خوبی به خرج داده شده و چیدمان قطعات هم دیزاین مطلوبی دارند. همچنین وجود نمایشگر مرکزی بزرگ و انواع و اقسام آپشن‌های رفاهی باعث شده‌اند که فضای اتاق تیگو 7 مدرن و امروزی به چشم آید. صندلی‌ها نیز فرم خوبی دارند و از نظر راحتی و فضای پا و سر، مشکلی برای هیچ کدام از سرنشینان دیده نمیشود.

چری تیگو 7 در تمامی زوایا طراحی پخته و جذابی دارد؛ شاید حتی اگر لوگو یک برند معروف اروپایی یا ژاپنی بر پیشانی‌اش دیده میشد، تحسین‌های بیشتری را برمی‌انگیخت. نکته مهم ظاهر تیگو 7 چیدمان اصولی قطعات و هدفمند بودن خطوط بدنه است که باعث شده هارمونی کلی در سطح مناسبی قرار گیرد. سپرهای برآمده، چراغهای خوش‌فرم و پایبندی بر اصل سادگی در زیبایی است.

زیر کاپوت چری تیگو 7 یک پیشرانه کوچک 1.5 لیتری قرار گرفته که به کمک پرخوران توربو قادر است در بهترین حالت 147 اسب بخار قدرت و 210 نیوتن متر گشتاور تولید نماید؛ این قدرت تولیدی توسط یک جعبه دنده خودکار 6 سرعته دوکلاچه راهی چرخ‌های جلویی می‌گردد. از ویژگی‌های مثبت فنی تیگو 7 میتوان به مصرف سوخت قابل قبول و گشتاور خطی مناسب که از دور موتور پایین یعنی 1750 دور بر دقیقه در دسترس قرار دارد اشاره کرد. بخصوص که تیگو 7 بر خلاف ظاهر پر ابهتش، کراس‌اوور چندان سنگین وزنی نیست و با توجه به ساختار تک دیفرانسیل، با همین مقدار قدرت و گشتاور هم به شتاب کافی دست خواهد یافت.
نمایندگی فروش قطعات مدیران خودرو این امکان را فراهم کرده تا بتوانید کلیه لوازم یدکی را از سرتاسر کشور سفارش دهید.

مهمترین مزیت MVM قیمت مناسب قطعات یدکی MVM است و سفارش مشتریان با تمام استانداردهای لازم، با قیمت پائین تر به مشتریان محترم تحویل می گردد.

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *