جهاد دانشگاهی بعد از انقلاب توانست رنسانس علمی و پژوهشی درکشور

ایسنا/آذربایجان غربی نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی گفت:جهاددانشگاهی علم، تجربه و تخصص را با روحیه جهادی برای پیشرفت کشور به کار گرفته است.


به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی آذربایجان غربی؛ عادل نجف زاده در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: جهاددانشگاهی علم، تجربه و تخصص را با روحیه جهادی برای حل مشکلات و پیشرفت کشور به کار بسته است.

وی خدمات جهاددانشگاهی را در کشور بی بدیل و چشمگیر عنوان کرد و گفت : در بخش فناوری های نوین هر روز شاهد تبلور اندیشه ها، اختراعات و اکتشافات نیروهای زبده ،انقلابی و جهادی جهاددانشگاهی هستیم.

نجف زاده موسسه رویان را از یادگاران ارزشمند جهاددانشگاهی اعلام کرد و گفت: در این حوزه خدمات بسیاری به کشور شده و این همان نتیجه اعتماد به نسل جوان انقلابی بود که به ثمر نشست و نشان داد جهاددانشگاهی جزو برترین ها در زمینه نانو و درمان ناباروی است.

این نماینده مجلس لزوم حمایت از جهاد دانشگاهی را در بخش پژوهشی و فرهنگی نیز خواستار شد و گفت : در بخش های فرهنگی خبرگزاری های ایسنا و ایکنا خدمات بسیار ارزشمندی به جامعه رسانه ای ،علمی ،فرهنگی ،اقتصادی، سیاسی و مذهبی کشور ارائه می دهند و این یعنی کارایی و انقلاب فرهنگی با جهاددانشگاهی اتفاق افتاده است.

نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی ارائه خدمات و دستاوردهای بیشتر و بهتر با هزینه های کمتر به کشور جزو اقدامات جهادی جهاددانشگاهی عنوان کرد و گفت: نیروهای متخصص و جهادی این نهاد انقلابی با کمترین امکانات بیشترین خدمات را به مردم و کشور و نظام داشته اند و قدردان این خدمات ارزشمند جهاددانشگاهی باشیم.

منبع خبر: خبر گزاری ایسناآخرین اخبار,پربازدید ترین اخبار, اخبار روز

بیشتر بخوانیمبازسازی پوست
بیشتر بخوانیمآیا لیزر موهای زائد خوبه؟ همه چیز در مورد آن

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *