خرید جوهر پرینتر

جوهر پرینتر یکی پر مصرف ترین ملزومات پرینتر های جوهر افشان است. جوهر پرینتر با توجه به مدل چاپگر و نیاز شما دارای مدل ها و دسته بندی ها متفاوتی است. کامل ترین لیست قیمت جوهر پرینتر رنگی برای برند های شناخته شده در بازار ایران مثل اپسون، اچ پی و …. با بهترین کیفیت در وبسایت موجود کرده‌ایم. برای سفارش و خرید نیز می‌توانید از طریق وب‌سایت یا تماس با کارشناسان ما سفارش خود را ثبت نمایید.

دسته بندی انواع جوهر

جوهر پرینتر‌های جوهرافشان بر اساس برند پرینتر و چاپگر به چهار دسته کلی تقسیم‌بندی کنیم.

برای مشاهده قیمت و مشخصات جوهر پرینتر‌های کانن، اچ پی و اپسون بر روی لینک‌های بالا کلیک کنید تا به صفحه هر کدام از این دسته‌ها هدایت شوید.

معیار تشخیص کیفیت جوهر

همان‌طور که می‌دانید جوهر، نقش مهمی در کیفیت چاپ دارد. در نتیجه پیدا کردن بهترین جوهر برای کانن یا جوهر اصلی اپسون و … همواره یک چالش برای کاربران است. ما در اچ پی گالری برای بیشتر جوهر‌ها دو مدل جوهر فابریک و جوهر طرح فابریک داریم.

تکنولوژی چاپ جوهر افشان
قیمت جوهر پرینتر ۳۶۰ تومن الی ۴ میلیون تومن
قابل استفاده در برند های HP, Canon, Epson
شرکت سازنده جوهر چاپگر فابریک(اصلی) و طرح
کیفیت جوهر  کیفیت بالا + ضمانت 

تفاوت جوهر فابریک با جوهر طرح فابریک

تفاوت جوهر اصلی و طرح در قیمت جوهر پرینترهای جوهر افشان است. جوهر‌های اصلی توسط کارخانه سازنده دستگاه شما تولید شده‌اند و قیمت به مراتب بالاتری نسبت به جوهر‌های طرح فابریک دارند.

اما جوهر فابریک، جوهری است که توسط شرکت معتبر دیگری ساخته شده و با قیمتی مناسب‌تر، عملکرد و کیفیت مشابه جوهر اصل را دارد. در نظر داشته باشید تمام جوهر های طرح ارائه شده توسط ما دارای ضمانت و پشتیبان است. از مهم ترین عوامل در کیفیت چاپ، کیفیت جوهر پرینتر می باشد. در نتیجه در خرید جوهردستگاه پرینتر خود دقت کافی و لازم را داشته باشید.

جوهر پرینتر رنگی، در سایزها و حجم های مختلف و همچنین در رنگ های مختلف به صورت ست عرضه می شوند و مناسب برای پرینترهای تانک جوهر دار و پرینترهای جوهرافشان می باشد.

جوهر پرینتر اپسون

جوهر یکی از ملزومات ضروری یک دستگاه پرینتر می باشد. جوهر های اپسون یک نمونه از این محصولات می باشند که مخصوص پرینترهای اپسون طراحی و ساخته شده اند و کار چاپ را برای شما انجام می دهند. جوهر های اپسون در رنگ های مختلفی و با کیفیت عالی تولید می شوند و کیفیت و کارایی بسیار بالایی دارند. جوهر های اپسون طول عمر بالایی دارند و رنگ های بسیار زنده و طبیعی ایجاد می کنند.

جوهر پرینتر اچ پی/HP

جوهر پرینتر اچ پی HP در رنگ ها و اندازه های مختلف مناسب برای کارتریج ها و پرینترهای اچ پی HP طراحی و ساخته می شوند. جوهر های اچ پی HP از مواد اولیه مرغوب و طبیعی و با کیفیت بالایی تولید می شوند که سبب می شود کیفیت چاپ فوق العاده ای ایجاد کنند.

رنگ هایی که توسط این جوهر ها ایجاد می شود بسیار طبیعی و زنده می باشند. برای خرید جوهر پرینتر اچ پی با کارشناسان ما تماس بگیرید. در دنیای چاپ و پرینت، استفاده از جوهرها به عنوان عامل اصلی انجام می‌شود. برای دستگاه‌های چاپگر HP، جوهرها به ویژه طراحی و تولید می‌شوند تا با کارتریج‌ها و پرینترهای HP سازگاری داشته باشند.

این جوهرها از مواد اولیه با کیفیت بالا و مواد طبیعی تهیه می‌شوند. این ویژگی باعث می‌شود که چاپگرها و پرینترهای اچ پی HP با استفاده از این جوهرها، نتایج چاپ با کیفیت و واقعیت بالا ایجاد کنند.

تنوع در رنگ‌ها و اندازه‌های مختلف جوهرها به انتخاب مناسب برای نیازهای مختلف شما کمک می‌کند. رنگ‌های زنده و طبیعی که با استفاده از این جوهرها ایجاد می‌شوند، تضمین کننده چاپ‌های جذاب و با کیفیت باالیی می‌باشند. این محصولات با ارائه عملکرد بی‌نظیر، نیازهای چاپ شما را تا حداکثر رضایت برآورده خواهند کرد.

ویدئو آموزش نحوه استفاده از جوهر و شارژ تانک پرینتر:

برای شارژ کردن پرینترهای دارای تانک مخزن توسط جوهر، مراحل زیر را انجام می دهیم:
  1. پرینتر را خاموش کرده و از برق می کشیم
  2. یک برگه کاغذ زیر پرینتر قرار می دهیم تا میز کار کثیف نشود
  3. مخزن جوهر پرینتر را باز کرده و در آن را باز می کنیم
  4. در بطری جوهر را باز کرده و ورقه آلومینیومی محافظ آن را برمیداریم
  5. دوباره در بطری را بسته و هر جوهر را در مخزن مخصوص خود خالی می کنیم
  6. در آخر در مخزن جوهر پرینتر را بسته و محکم می کنیم
  7. حال پرینتر را به برق وصل کرده و روشن می کنیم
  8. در آخر دکمه Stop را نگه می داریم تا فرآیند شارژ جوهر انجام شود

جوهر پرینتر کانن/CANON

جوهر های کانن CANON در رنگ ها و اندازه های مختلف مناسب برای کارتریج ها و پرینترهای کانن CANON طراحی و ساخته می شوند. جوهر های کانن CANON از مواد اولیه مرغوب و طبیعی و با کیفیت بالایی تولید می شوند که سبب می شود کیفیت چاپ فوق العاده ای ایجاد کنند. رنگ هایی که توسط این جوهر ها ایجاد می شود بسیار طبیعی و زنده می باشند. برای خرید جوهر پرینتر کانن با ما تماس بگیرید.

جهت حفظ کیفیت بی‌نظیر چاپ‌ها، جوهرهای کارتریج کانن به‌رنگ‌های متنوع مخصوص این دستگاه‌ها طراحی و تولید می‌شوند. این جوهرها با استفاده از فناوری پیشرفته، رنگ‌های زنده و طبیعی‌ای ایجاد می‌کنند. با خرید اینترنتی، به راحتی و با قیمتی مناسب، به جلب کیفیت برتر در چاپ‌های خود بپردازید.

جوهر های پرینتر 100 سی سی اپسون در چهار رنگ زرد، آبی، قرمز و مشکی طراحی و تولید می شوند. این جوهر ها در سایز کوچک بوده و مناسب برای انواع چاپ و پرینت طرح ها و متون مختلف می باشد. کیفیت چاپ این جوهر های اپسون بسیار بالاست و شارژ و پر کردن مخزن پرینتر ها توسط این جوهر های اپسون بسیار آسان می باشد و به راحتی در محل قابل شارژ کردن می باشد.

استفاده از جوهر و پرینترهای جوهری نسبت به کارتریج دار بسیار مقرون به صرفه تر می باشد و استفاده از جوهر بسیار ارزان تر می باشد. اگر تمایل به خرید جوهر پرینتر اپسون دارید، کلیک کنید.

 

جوهر سابلیمیشن

پرینترها به عنوان ابزاری اساسی در انتقال و چاپ محتوا از دهه‌ها پیش مورد استفاده قرار می‌گیرند. اما با پیشرفت تکنولوژی، نیاز به روش‌های نوآورانه‌تر در زمینه چاپ به وجود آمده است. یکی از این روش‌های نوین، استفاده از جوهر سابلیمیشن است که توانسته است با ترکیب تکنیک‌های مدرن و مواد پیشرفته، مزایای قابل توجهی را ارائه دهد. جوهر سابلیمیشن یک نوع جوهر خاص است که با استفاده از پرینترهای خاص و تخصصی استفاده می‌شود. این جوهر در اثر تأثیر حرارت، از حالت جامد به حالت گاز تبدیل می‌شود، بدون اینکه به حالت مایع درآید. این فرآیند به وسیله تنش‌های سطحی و انتقال مستقیم از حالت جامد به گاز، از تغییر فازی ناشی از حالت مایع جلوگیری می‌کند. تکنولوژی جوهر سابلیمیشن به ویژه در زمینه‌هایی مانند چاپ روی پارچه‌ها، تولید تابلوهای تبلیغاتی با کیفیت بالا، و همچنین تولید هدایای شخصی و خلاقانه به کار گرفته می‌شود. این تکنولوژی، با امکانات ویژه‌ای که دارد، به عنوان یک ابزار اساسی در دنیای مدرن چاپ به شمار می‌آید.

جوهر سابلیمیشن اپسون

جوهر های سابلیمیشن یا sublimation ink ها در پرینتر های جوهرافشان مورد استفاده قرار می‌گیرد. در ایران با توجه به شرایط موجود برند های اپسون (Epson) و ریکو(Ricoh) در بازار وجود دارند که برای تهیه و اطلاع از قیمت جوهر سابلیمیشن اپسون می‌توانید با شماره 88851183-021  تماس بگیرید.

تفاوت مدل dye و بقیه روش های در پرینتر هایی که از جوهر سابلیمیشن استفاده میکنند

جوهر سابلیمیشن نوعی جوهر مبتنی بر dye-based است که به طور خاص برای چاپ سابلیمیشن طراحی شده است. دای بیس به این معناست که جوهر درون کاغذ نفوذ میکند ولی برخی مدل ها جوهر بصورت لایه‌ای روی کاغذ قرار می‌گیرد. در چاپگر سابلیمیشن برای چاپ هر نوع طرحی که می خواهید به پارچه ای مانند پیراهن یا مواد دیگر منتقل شود، استفاده می شود.

بهترین مارک جوهر سابلیمیشن

۴ تا از بهترین جوهر سابلیمیشن که در بازار جهانی وجود دارد به ترتیب برند های;جوهر Hiipoo که به‌سرعت خشک می شود و اصلا لکه نمی شود، جوهر Cosmos که بهترین ماندگاری و دقت رنگ، Printers Jack ink که وسیع ترین طیف رنگ و Sawgrass Sublijet HD که یک چاپ با کیفیت پریموم به شما تحویل می‌دهد.

متاسفانه این برند ها در ایران به اسانی قابل دسترسی نیستند. پیشنهاد می‌کنیم برای خرید و دریافت مشاوره در مورد قیمت جوهر سابلیمیشن با کارشناسان ما تماس بگیرید.

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *