استاندار البرز بدنبال ایجاد خانه احزاب هستیم

کرج – ایرنا – استاندار البرز با بیان اینکه ایجاد خانه احزاب در دستور کار این استانداری قرار گرفته است و پیگیری‌های لازم در این زمینه در حال انجام است، گفت: همه با هم با هر حزب و گرایشی باید دست به دست هم دهیم تا البرز را به توسعه پایدار و پیشرفت همه جانبه برسانیم.


مجتبی عبداللهی» روز چهارشنبه در نشست با احزاب استان البرز افزود: فرقی نمی کند چه دیدگاه و نظری داریم چراکه هدف همه ما اعتلای ایران شکوهمند و عزتمند اسلامی است.


وی با بیان اینکه باور دارم فعالیت احزاب قانونی، تاثیرگذار است، ادامه داد: نقدهای سازنده را به جان و دل می پذیرم و از مشورت تمام صاحب نظران و دلسوزان استان البرز استقبال می کنم.


وی افزود: بیش از ۳۰۰ نشست با گروه های مختلف مردم و فعالان حوزه های مختلف سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی داشته ام و با سه هزار تن از البرزنشینان به طروق مختلف دیدار چهره به چهره انجام داده ام ضمن اینکه هرگز اجازه نداده‌ام که دیدارها و نشست هایم به صورت گزینشی برگزار شود.


وی افزود: البرز به عنوان استانی استراتژیک، سرشار از ظرفیت‌ها و فرصت‌های بالقوه است که باید اراده و مدیریتی برای شکوفایی آنها ایجاد شود چراکه پرداختن به فرصت‌ها، تهدیدها را خنثی می کند ضمن اینکه پیشرفت و توسعه در گرو وحدت، انسجام و پرهیز از حواشی مخرب است و می توان در سایه همدلی و همگرایی مشکلات را حل کرد.


عبداللهی افزود: مشکلات را می‌توان طبق راهبرد مقام معظم رهبری با کار ویژه، روحیه جهادی، انقلابی و کار شبانه روزی از سر راه برداشت بنابراین باید همه با هم برای تحقق این امر متحد و یکپارچه شویم.


وی اظهار داشت: جایگاه و اثرگذاری جوانان را باور دارم از این رو به زودی مشاور جوانی را برای حضور در حوزه های تصمیم سازی منصوب خواهم کرد.


استاندار البرز با اشاره به روند انتصابات در این استان افزود: هر انتصاب را با وجدانی آسوده امضا می کنم چراکه برای شناخت و انتصاب افراد وقت زیادی صرف کرده و از افراد مختلف هم نظرسنجی می کنم ضمن اینکه در وهله اول به دنبال بومی گزینی هستم ولی جدا از این موضوع عقیده دارم باید افرادی را در پست های مختلف منصوب کنیم که شایسته باشند، همراه برنامه های ملی و استانی باشند و در مسیر توسعه شتابان استان هم پای مدیریت عالی استان حرکت کنند.


به گزارش ایرنا، در استان البرز بیش از ۶۰ حزب فعالیت دارند.


نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *