تردد در جاده های آذربایجان غربی از مرز ۲ میلیون گذشت

ایسنا/آذربایجان غربی مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای آذربایجان غربی از تردد بیش از ۲میلیون وسیله نقلیه در جاده های آذربایجان غربی از آغاز طرح نوروزی خبر داد.


ایرج دست نشان در گفت و گو با ایسنا افزود: طبق رصد دستگاه های تردد شمار استان، کل ترددهای ثبت شده در ورودی و خروجی های استان از زمان اجرای طرح نوروزی ۴۰۶هزار و ۵۹۰ وسیله نقلیه بوده است.


وی تصریح کرد: در چهار روز گذشته از اجرای طرح نوروزی فاصله غیر مجاز همچنان با با ۴.۲۳ درصد بیشترین میزان تخلف ثبت شده در محورهای مواصلاتی استان را به خود اختصاص داده است. 


این مسئول در خصوص گزارش بیشترین تردد شریانی بین استانی از آغاز طرح نوروزی  نیز یاد آور شد: محور میاندوآب-ملکان با ثبت بالغ بر ۳۷هزار و ۹۳۱تردد وسیله نقلیه بیشترین تردد را به خود اختصاص داده و به ترتیب باند برگشت این محور و محور سقز_بوکان بیشترین تردد را داشته اند که نشان می‌دهد استان آذربایجان شرقی بیشترین میزان سفر را به خود اختصاص داده است.


مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای آذربایجان غربی  با اشاره به اینکه متوسط تردد ساعتی در استان ۲۲۷ خودرو در ساعت بود، اظهار کرد: اوج ساعات تردد در جاده های استان با توجه به ایام ماه مبارک رمضان و تغییر پیک سفر، بین ساعت ۸ تا ۹ ثبت شده است.


وی خاطر نشان کرد: براساس آمار دریافتی از دوربین های نظارت تصویری در سطح جاده های استان خودرو های سواری و وانت بار با بیش از یک میلیون و ۹۳۷ هزار تردد بیشترین میزان تردد را از آغاز طرح نوروزی به خود اختصاص داده اند و خودرو های سنگین با بیش از ۲۲۳ هزار تردد و اتوبوس با تردد ۱۳ هزار و ۸۰۱ تردد در رتبه های بعدی قرار دارند.


دست نشان در خصوص مجموع تردد در چهارمین روز از اجرای طرح نوروزی ۱۴۰۳نیز افزود: طبق آمار ارائه شده از مرکز مدیریت راه های استان در چهارمین روز از اجرای این طرح بالغ بر ۵۴۶ وسیله نقلیه در جاده های استان تردد کرده اند که میزان تردد در ورودی و خروجی های استان در روز گذشته ۱۰۵ هزار مور گزارش شده است.

منبع خبر: خبر گزاری ایسناآخرین اخبار,پربازدید ترین اخبار, اخبار روز

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *