توزیع ۲۹ میلیون لیتری بنزین در جایگاه های گیلان همزمان با تعطیلات

ایسنا/گیلان مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گیلان گفت: در موج اول سفرهای نوروزی در مجموع ۲۹ میلیون و ۳۱۲ هزار لیتر بنزین در سطح جایگاه های عرضه سوخت استان توزیع شده است.


مجتبی شکوری امروز، ۹ فروردین ماه در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به میزان مصرف بنزین در استان گیلان همزمان با ایام موج اول سفرها در تعطیلات نوروزی، اظهار کرد: در بازه زمانی ۲۸ اسفندماه ۱۴۰۲ لغایت ۴ فروردین ماه ۱۴۰۳ در مجموع ۲۹ میلیون و ۳۱۲ هزار لیتر بنزین در سطح جایگاه های عرضه سوخت استان توزیع شده است.


وی متوسط مصرف روزانه بنزین در استان گیلان همزمان با تعطیلات عید نوروز را چهار میلیون و ۸۸۵ هزار لیتر دانست و یادآور شد: شاهد افزایش مصرف بنزین در تعطیلات نوروزی نسبت به روزهای عادی هستیم؛ این در حالی است که متوسط مصرف روزانه بنزین در اسفندماه چهار میلیون و ۲۰۰ هزار لیتر بود.


مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی استان گیلان از کاهش ۳.۴ درصدی مصرف بنزین در بازه مذکور نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و اضافه کرد: تقارن تعطیلات نوروزی با ماه مبارک رمضان و شرایط آب و هوایی و بارندگی های شدید منجر به کاهش سفرها و در نتیجه کاهش مصرف سوخت شده است.

منبع خبر: خبر گزاری ایسناآخرین اخبار,پربازدید ترین اخبار, اخبار روز

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *